Deze Privacykennisgeving legt uit hoe wij uw persoonsgegevens bij Kindred verwerken. Het is bijvoorbeeld van toepassing op:
Deze kennisgeving is dat niet:
Cookieverklaring: Onze cookieverklaring vind je hier. Hierin wordt beschreven hoe we cookies en andere trackers gebruiken en hoe u uw cookie-instellingen kunt beheren.
Deze Privacykennisgeving kan van tijd tot tijd worden bijgewerkt om wijzigingen in onze werkwijze of de manier waarop onze werkzaamheden worden gereguleerd weer te geven. Als er belangrijke wijzigingen worden aangebracht in de Privacykennisgeving, zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Kindred wordt geëxploiteerd door Optdeck Service Limited, een Maltees bedrijf geregistreerd onder nummer C 96335 bij het Maltese handelsregister, met maatschappelijke zetel op Level 6, the Centre, Tigne Point, Sliema (TPO0001) in Malta, hierna behorend tot Kindred Group plc ("Kindred")
Voor de doeleinden van deze privacyverklaring is Optdeck Service Limited de gegevensbeheerder die verantwoordelijk is voor de verwerking van uw persoonsgegevens in overeenstemming met de General Data Protection Regulation (GDPR).
Kindred Group is een toonaangevende online gokoperator met negen merken, waaronder Unibet, Maria Casino, 32Red, Bingo.com, Casinohuone, Kolikkopelit, Highrolling, Vlad Cazino en Ottokasino. We bieden een scala aan producten zoals online casino, poker, bingo en sportweddenschappen.
In deze privacyverklaring verwijst "Kindred" naar elk bedrijf binnen de Kindred Groep, naar behoren geregistreerd onder de relevante lokale wetgeving. Kindred Group plc ("Kindred Groep") zorgt ervoor dat al onze entiteiten zich houden aan een consistent niveau van privacybescherming.
Deze privacyverklaring is van toepassing op alle bedrijven en merken binnen de Kindred Groep. We zetten ons in om een consistent niveau van privacybescherming te bieden voor al onze entiteiten en merken, en zorgen ervoor dat uw persoonsgegevens zorgvuldig en in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving inzake gegevensbescherming worden behandeld.
Meer informatie over wie we zijn, vind je op www.kindredgroup.com
Je kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen.
Als je algemene vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze Klantenservice via telefoon, e-mail of live chat - zie onze pagina Contact opnemen.
Voor algemene vragen over deze privacyverklaring kunt u contact opnemen met onze functionaris voor gegevensbescherming.
U kunt uw rechten als betrokkene uitoefenen door ons online privacy webformulier in te vullen. Voor meer informatie over deze rechten, zie Sectie 10 van deze verklaring.
Raadpleeg de onderstaande tabel voor gedetailleerde informatie over welke persoonlijke gegevens we verwerken.
Categorie van persoonlijke gegevens:
Gegevens over gezondheid, zoals informatie over gokverslaving of vermoedens daarvan
Achtergrondcontroles (strafblad, gesanctioneerde persoon, PEP, RCA, SIP)
Categorieën van persoonlijke gegevens:
Wettelijke basis
Noodzakelijk voor de uitvoering van een contract (Art. 6(1)(b) GDPR) zoals beschreven in onze Algemene voorwaarden, in het bijzonder voor het beheren van servicegerelateerde taken zoals wachtwoordherinneringen en serviceberichten (bijv. websiteonderhoud).Categorieën van persoonlijke gegevens:
Wettelijke basis
Noodzakelijk voor de uitvoering van een contract (Artikel(6)(1)(b) GDPR) zoals aangegeven in onze Algemene Voorwaarden en wettelijke verplichting (Artikel(6)(1)(c) GDPR), zoals van toepassing zijnde gokregelgeving om u te registreren in onze systemen en te zorgen dat u in aanmerking komt voor onze diensten.Categorieën van persoonlijke gegevens:
Wettelijke basis
Noodzakelijk voor de uitvoering van een contract (Art. 6(1)(b) GDPR) zoals beschreven in onze Algemene Voorwaarden. We verzamelen en verwerken deze gegevens om essentiële diensten te leveren, zoals wachtwoordherinneringen, serviceberichten (waaronder meldingen over onderhoud van de site, updates van ons privacy- en cookiebeleid en onze algemene voorwaarden), en om je te informeren als je Kindred-account inactief is geworden en te informeren of je het account opnieuw wilt activeren voordat we het sluiten.Categorieën van persoonlijke gegevens:
Wettelijke basis
Uitvoering van een contract (art. 6(1)(b) GDPR) en naleving van een wettelijke verplichting (art.(6)(1)(c) GDPR), zoals onze boekhoudkundige verplichtingen en het beheer van financiële verzoeken (opname, storting of terugbetaling).Categorieën van persoonlijke gegevens:
Wettelijke basis
Uw toestemming (Art. 6(1)(a) GDPR) om u een ervaring op maat te kunnen bieden op basis van uw interesses.Categorieën van persoonlijke gegevens:
Wettelijke basis
Ons legitieme belang (Art. 6(1)(f) GDPR) en uitvoering van een contract. De verwerking is noodzakelijk om te voldoen aan ons legitieme belang om zo effectief mogelijk op uw vragen te reageren en u de hulp te bieden die u nodig hebt, maar ook op basis van de uitvoering van een contract (Art. 6(1)(b) GDPR) zoals beschreven in onze Algemene Voorwaarden.Categorieën van persoonlijke gegevens:
Wettelijke basis
Ons gerechtvaardigd belang (Art. 6(1)(f) GDPR). De verwerking is noodzakelijk om eerlijk spel met onze klanten te garanderen en om eventuele klachten, geschillen en rechtszaken te behandelenCategorieën van persoonlijke gegevens:
Wettelijke basis
Ons gerechtvaardigd belang (Art. 6(1)(f) GDPR). De verwerking is noodzakelijk om eerlijk spel met onze klanten te garanderen.Categorieën van persoonlijke gegevens:
Wettelijke basis
Ons gerechtvaardigd belang (Art. 6(1)(f) GDPR). De verwerking is noodzakelijk om inbreuken op onze Algemene Voorwaarden te voorkomen en tegen te gaan, dit kan door middel van telefoongesprekken.
Categorieën van persoonlijke gegevens:
Wettelijke basis
Voldoen aan wettelijke verplichtingen (Artikel (6)(1)(c) GDPR) om ervoor te zorgen dat onze klanten worden doorverwezen naar de juiste landensite in overeenstemming met onze licentievoorwaarden.
Categorieën van persoonlijke gegevens:
Wettelijke basis
Ons legitieme belang (Art. 6(1)(f) GDPR) om ervoor te zorgen dat onze klanten over het geld beschikken om onze diensten veilig te gebruiken.
Indien van toepassing: Naleving van wettelijke verplichtingen (Artikel (6)(1)( c) GDPR) om te voldoen aan wettelijke verplichting van gokautoriteiten.
Categorieën van persoonlijke gegevens:
Wettelijke basis
Ons legitieme belang (Art. 6(1)(f) GDPR) om ervoor te zorgen dat onze klanten niet worden blootgesteld aan probleemgokken, maar dit is ook in overeenstemming met
met wettelijke verplichtingen (Artikel (6)(1) ( c) GDPR), zoals van de gokautoriteiten, indien van toepassing.
Gegevens van speciale categorieën kunnen worden verwerkt om vast te stellen of er sprake is van een gokverslaving, zoals gezondheidsgegevens. Deze categorie persoonsgegevens wordt verzameld om te voldoen aan wettelijke verplichtingen. Dit gebeurt op grond van onze zorgplicht, in overeenstemming met Art. 6(1)(e) GDPR en Art. 9(2)(g) GDPR.
Categorieën van persoonlijke gegevens:
Wettelijke basis
Noodzakelijk voor de uitvoering van een contract (Artikel(6)(1)(b) GDPR) zoals beschreven in onze Algemene Voorwaarden.
We voeren regelmatig controles uit van klantenaccounts om toezicht te houden op het spelverloop, waarbij we zowel de veiligheid als de nauwkeurigheid ervan garanderen. Deze controle wordt uitgevoerd om elke vorm van valsspelen of misbruik van onze diensten te voorkomen, waardoor een eerlijke en veilige spelervaring voor alle gebruikers wordt bevorderd
Categorieën van persoonlijke gegevens:
Wettelijke basis
Ons legitieme belang (Art. 6(1)(f) GDPR) om fraude te voorkomen en ervoor te zorgen dat onze reclamecampagnes gericht zijn op legitieme klanten. De gegevens die via onze externe provider, TrafficGuard, worden verzameld, worden gebruikt om frauduleuze klikken op te sporen en te blokkeren.Categorieën van persoonlijke gegevens:
Wettelijke basis
Ons legitieme belang (Art. 6(1)(f) GDPR) om de veiligheid te waarborgen tijdens het gebruik van onze producten.
Categorieën van persoonlijke gegevens:
Wettelijke basis
Voldoen aan wettelijke verplichtingen (Artikel (6)(1) (c) GDPR) om ervoor te zorgen dat we AML- of fraudeactiviteiten identificeren, beperken en rapporteren en klanten op de juiste manier risico's inschatten.
Categorieën van persoonlijke gegevens:
Wettelijke basis
Met uw toestemming (Art. 6(1)(a) GDPR) om promoties en wedstrijden te beheren waaraan u toestemming geeft om deel te nemen.Categorieën van persoonlijke gegevens:
Wettelijke basis
Ons legitieme belang (art. 6(1)(f) GDPR) om intern en door derden uitgevoerd marktonderzoek en enquêtes uit te voeren
Categorieën van persoonlijke gegevens:
Wettelijke basis
Voor niet-essentiële cookies: we vertrouwen op Uw toestemming (Art. 6(1)(a) GDPR).
Voor essentiële cookies is onze rechtsgrond legitiem belang (art. 6(1)(f) GDPR) om ervoor te zorgen dat onze website functioneert.
Meer gedetailleerde informatie over ons gebruik van cookies vindt u in onze cookieverklaring.
Categorieën van persoonlijke gegevens:
Wettelijke basis
Ons legitieme belang (Art. 6(1)(f) GDPR) om uw ervaring tijdens het gebruik van onze producten en diensten te personaliseren die overeenkomen met uw belangen.Categorieën van persoonlijke gegevens:
Wettelijke basis
Ons legitieme belang (Art. 6(1)(f) GDPR) om profileringsactiviteiten uit te voeren voor gepersonaliseerde diensten, marketing en het verbeteren van de gebruikerservaring, en toestemming (Art. 6(1)(a) GDPR) waar nodigCategorieën van persoonlijke gegevens:
Wettelijke basis
Ons legitieme belang (Art. 6(1)(f) GDPR) om een geschil of rechtszaak op te lossen.Gegevens voor speciale categorieën
We kunnen persoonlijke gegevens verzamelen die "speciale gegevenscategorieën" worden genoemd, zoals informatie met betrekking tot gezondheid. Dit gebeurt meestal specifiek in het kader van verantwoord gokken, wat een wettelijke vereiste is. Deze gegevens kunnen van u worden verzameld, of in sommige gevallen van derden.
We zullen dergelijke gegevens alleen verwerken als:
We kunnen ook gegevens verwerken met betrekking tot criminele activiteiten of vermoedelijke criminele activiteiten, met name in het kader van het voldoen aan onze wettelijke verplichtingen op grond van de anti-witwasregelgeving. We zullen dergelijke gegevens alleen verwerken voor zover dit noodzakelijk is om aan onze wettelijke verplichtingen te voldoen, of voor zover dit noodzakelijk is om te voldoen aan ons legitieme belang om juridische claims in te stellen, uit te oefenen of te verdedigen.
We kunnen gevoelige gegevens verwerken, zoals gezondheidsinformatie. Gezondheidsinformatie is gevoelig, dus we verwerken alleen de persoonlijke gegevens die nodig zijn om aan onze zorgplicht te voldoen. Als uw gokgedrag en financiële informatie, samen met de gezondheidsgegevens die u verstrekt, aanleiding geven tot bezorgdheid over uw welzijn, zijn wij verplicht om passende maatregelen te nemen. Het verzamelen van dergelijke gegevens uit speciale categorieën valt onder het algemeen belang zoals aangegeven in artikel 6 (1)(e) van GDPR en in overeenstemming met artikel 9 (2)(g) van GDPR om ons toe te staan gegevens uit speciale categorieën te verwerken.
We verzamelen persoonlijke gegevens wanneer u met ons interageert en onze diensten gebruikt. Soms wordt deze informatie door u aan ons verstrekt - zoals wanneer u zich voor het eerst registreert en wanneer u gebruik maakt van onze producten of contact met ons opneemt. Soms verstrekken derden of openbaar beschikbare bronnen ons informatie over u.
Bij:
Door uw gebruik van Kindred-diensten:
Bij:
De websites en apps van Kindred gebruiken cookies voor verschillende doeleinden.
We gebruiken cookies onder andere voor de volgende doeleinden:
Meer informatie vindt u in ons cookiebeleid
In bepaalde omstandigheden delen wij uw persoonsgegevens met andere bedrijven binnen de Kindred Groep, met derden die namens ons diensten verlenen en met andere derden om te voldoen aan onze wettelijke verplichtingen. Tot deze derden behoren bedrijven zoals Evolution, dat live casinoproducten levert; Microgaming, een gamingplatform dat gespecialiseerd is in slots; Trustly, een betalingsprovider; Oracle, dat databasesoftware levert; Microsoft; Amazon Web Services; en Pragmatic, bekend om zijn casinoproducten, waaronder slotspellen en live casino-aanbiedingen.
Wij verkopen uw persoonlijke gegevens niet aan marketingbedrijven. Wanneer we derden inschakelen voor marketingdiensten, is uw toestemming vereist voordat uw gegevens kunnen worden verwerkt.
Andere voorbeelden van wanneer we uw persoonlijke gegevens zouden kunnen delen, zijn wanneer we een fusie of bedrijfsverkoop aangaan, aangezien de persoonlijke gegevens van klanten waarschijnlijk worden opgenomen in de verkoop/overdracht. We zullen u informeren voordat een dergelijke overdracht van persoonlijke gegevens plaatsvindt. Zelfs wanneer ze worden gedeeld, zorgen we ervoor dat uw persoonlijke gegevens alleen worden gebruikt voor de doeleinden die in deze Privacykennisgeving worden beschreven.
We kunnen de persoonsgegevens die we verzamelen delen met andere bedrijven in de Kindred Groep voor doeleinden zoals:
In de volgende omstandigheden kunnen we persoonlijke gegevens delen met derden:
De persoonlijke gegevens die wij van u verzamelen, kunnen worden overgedragen naar en opgeslagen op een bestemming buiten de Europese Economische Ruimte ("EER"). De gegevens kunnen ook worden verwerkt door bedrijven buiten de EER die voor ons werken of voor een van onze serviceproviders: zoals de Verenigde Staten van Amerika (VS), Australië, India. Dit kan bijvoorbeeld het geval zijn als wij wereldwijd diensten verlenen, dan kunnen uw gegevens in enkele gevallen worden verwerkt in landen waar wij activiteiten of dienstverleners hebben. Verder kunnen we voor efficiëntie en betrouwbaarheid gebruikmaken van cloudservices die in verschillende landen worden gehost. In bepaalde gevallen moeten we mogelijk gegevens overdragen om te voldoen aan internationale wettelijke verplichtingen.
Om ervoor te zorgen dat uw persoonlijke gegevens veilig blijven wanneer ze op deze manier worden overgedragen, zullen we alle redelijke stappen ondernemen om een passend beschermingsniveau te handhaven in overeenstemming met deze kennisgeving.
Elke overdracht van uw persoonlijke gegevens naar een locatie buiten de EER zal worden verwerkt/uitgevoerd in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving inzake gegevensbescherming, waaronder de GDPR, en zal worden gebaseerd op:
Mocht u vragen hebben over onze overdracht van persoonlijke gegevens naar landen buiten de EU/EER, neem dan contact met ons op via de contactgegevens aan het begin van deze Privacykennisgeving.
We bewaren uw gegevens niet langer dan nodig is voor de doeleinden waarvoor ze zijn verzameld.
Zolang u klant bent, moeten we uw gegevens bewaren om aan onze wettelijke en contractuele vereisten te voldoen. Wanneer u echter niet langer gebruik maakt van de diensten van Kindred, kunnen we uw persoonsgegevens nog enige tijd bewaren. Er zijn verschillende redenen waarom we uw gegevens bewaren:
Als u ooit verzoekt om uw gegevens te wissen, zullen we onmiddellijk al het marketingmateriaal verwijderen waarvoor u eerder toestemming hebt gegeven, maar er zullen andere soorten persoonlijke gegevens worden bewaard om te voldoen aan onze wettelijke vereisten zoals hierboven aangegeven.
Onder de GDPR heb je een aantal rechten met betrekking tot de persoonlijke gegevens die we over je bewaren. Als je deze rechten wilt uitoefenen, moet je contact opnemen met onze Klantenservice of gebruik maken van ons GDPR Online Formulier. U hebt ook het recht om een klacht in te dienen bij uw lokale autoriteit voor gegevensbescherming als u zich zorgen maakt over de manier waarop wij uw gegevens verwerken.
Voor meer informatie en advies over uw rechten kunt u terecht bij de Autoriteit Persoonsgegevens .We hebben ook een hoofdautoriteit voor gegevensbescherming aangewezen, het Bureau van de commissaris voor informatie en gegevensbescherming ("IDPC") in Malta, waarmee u ook contact kunt opnemen voor meer informatie Voor particulieren - IDPC
U hebt onder bepaalde omstandigheden het recht om de volgende rechten uit te oefenen:
Uw recht op:
>Wat is je recht?
Geïnformeerd worden over de persoonlijke gegevens die we over u verwerken en hoe we deze verwerken.
>Hoe oefenen
Met deze Privacykennisgeving informeren wij u over uw rechten en de principes. Wij kunnen ook informatie verstrekken in verband met het verstrekken van uw persoonlijke gegevens en/of in verband met uw gebruik van onze diensten. Meer informatie kunt u vinden in ons Helpcentrum
>Wat is je recht?
U kunt om bevestiging vragen of er persoonlijke gegevens over u door ons worden verwerkt en, als dat het geval is, hebt u het recht om een kopie op te vragen van de persoonlijke gegevens die wij over u bewaren, ook wel bekend als een verzoek om toegang voor de betrokkene.
>Hoe oefenen
Deze verzoeken kunnen worden ingediend in ons Helpcentrum
>Wat is je recht?
U hebt het recht om ons te vragen uw persoonlijke gegevens te wijzigen of bij te werken als deze onjuist of onvolledig zijn.
>Hoe oefenen
Deze verzoeken kunnen worden ingediend in ons Helpcentrum
>Wat is je recht?
In sommige omstandigheden kunt u ons vragen om uw persoonlijke gegevens te wissen ('het recht om vergeten te worden'). Dit omvat wanneer:
>Hoe oefenen
Deze verzoeken kunnen worden ingediend in ons Helpcentrum
>Wat is je recht?
U hebt het recht om ons te vragen de verwerking van uw persoonsgegevens te beperken ('blokkeren' of 'onderdrukken'). Wanneer de verwerking wordt beperkt, kunnen we uw gegevens nog steeds opslaan, maar zullen we ze niet verder verwerken. Je hebt dit recht wanneer:
U kunt bezwaar maken tegen de verwerking van uw persoonlijke gegevens:
>Hoe oefenen
Deze verzoeken kunnen worden ingediend in ons Helpcentrum
Als u geen marketinge-mails meer wilt ontvangen, kunt u zich ook afmelden.
>Wat is je recht?
U hebt het recht om te allen tijde uw toestemming voor de verwerking van persoonsgegevens in te trekken, voor zover de verwerking is gebaseerd op uw toestemming.
>Hoe oefenen
Deze verzoeken kunnen worden ingediend in ons Helpcentrum
>Wat is je recht?
Hierdoor kunt u uw informatie opvragen en hergebruiken voor uw eigen doeleinden in verschillende diensten. Als u bijvoorbeeld besluit om over te stappen naar een andere provider, kunt u uw informatie eenvoudig verplaatsen, kopiëren of overdragen tussen onze IT-systemen en die van hen, veilig en beveiligd, zonder dat de bruikbaarheid wordt aangetast. Dit is echter geen algemeen recht en ontstaat alleen wanneer de verwerking van uw informatie:
>Hoe oefenen
Deze verzoeken kunnen worden ingediend in ons Helpcentrum
We zullen binnen één (1) maand na ontvangst reageren op uw verzoeken die relevant zijn voor deze Sectie. Na voorafgaande kennisgeving kan deze periode indien nodig worden verlengd met nog eens twee (2) maanden, rekening houdend met de complexiteit van het verzoek en het aantal andere lopende verzoeken. Als uw verzoek wordt afgewezen, zullen we dit motiveren.
Beperking van de rechten van de betrokkene:
In bepaalde omstandigheden kunnen uw rechten als betrokkene onder GDPR, met name uw recht op toegang tot persoonsgegevens en het recht om het wissen van gegevens aan te vragen, worden beperkt of begrensd. Dergelijke beperkingen kunnen noodzakelijk en evenredig zijn om redenen zoals het nakomen van wettelijke verplichtingen of het beschermen van de rechten en vrijheden van anderen.
We zullen ervoor zorgen dat alle beperkingen op uw rechten duidelijk gerechtvaardigd zijn
De wetgeving inzake gegevensbescherming is erop gericht personen te beschermen tegen mogelijke schade die wordt veroorzaakt door geautomatiseerde besluitvorming, waaronder profilering, zonder menselijke tussenkomst. U hebt het recht om niet te worden onderworpen aan besluiten die een wettelijk of vergelijkbaar belangrijk effect op u hebben als deze uitsluitend zijn gebaseerd op geautomatiseerde verwerking van uw persoonlijke gegevens.
Fraude opsporen:
Uw persoonlijke gegevens worden gebruikt om mogelijke fraude of witwaspraktijken te identificeren en te voorkomen. Als we een risico vermoeden, kunnen we acties ondernemen zoals het blokkeren of opschorten van de account.
Een rekening openen:
Wanneer je een account aanmaakt, zorgen we ervoor dat het product of de dienst geschikt voor je is op basis van onze kennis. We controleren ook of je aan de noodzakelijke voorwaarden voldoet, zoals leeftijd, woonplaats, nationaliteit of financiële status.
Gebruik van AI-technologie:
We kunnen AI-technologie gebruiken als onderdeel van onze verwerkingsactiviteiten; we zorgen er echter wel voor dat wanneer we deze tools gebruiken, dit in overeenstemming is met de regelgeving voor gegevensbescherming en de beveiligingsvereisten.
Wij zetten ons in voor de bescherming van de persoonlijke gegevens die u ons toevertrouwt. We nemen alle redelijke stappen om ervoor te zorgen dat alle informatie die via onze website wordt verzameld, veilig en in overeenstemming met deze Privacykennisgeving en strenge normen voor gegevensbescherming wordt behandeld. Dienovereenkomstig hebben we robuuste procedures en technologieën aangenomen om uw gegevens te beschermen tegen ongeautoriseerde toegang en oneigenlijk gebruik.
Na het inloggen wordt alle informatie die van en naar de website wordt verzonden, gecodeerd met behulp van 128-bits SSL-technologie (Secure Socket Layer). Het gebruikte SSL-certificaat is uitgegeven en geverifieerd door Trustwave.
Uw creditcardgegevens worden versleuteld en slechts eenmaal over het internet naar Kindred verzonden. Daarna worden ze versleuteld opgeslagen in onze beveiligde systemen. Wij doen er alles aan om de vertrouwelijke gegevens van onze klanten te beschermen en zijn daarvoor gecertificeerd volgens de Payment Card Industries Data Security Standard.
De beveiliging van onze systemen en applicaties wordt meerdere keren per jaar getest door externe beveiligingsexperts. Bovendien hebben we een Intrusion Detection System dat al het netwerkverkeer 24/7 controleert op tekenen van aanvallen of inbraken.
We hebben een speciale fraudeafdeling en geavanceerde systemen om verdachte activiteiten op te sporen en te voorkomen, zodat onze websites een veilig speelveld blijven. Elk account dat betrokken is bij verdachte activiteiten zal worden opgeschort en tot op het bot worden onderzocht. Mocht je als gebruiker twijfels hebben over de activiteit op je account, zoals onherkende transacties in de transactiegeschiedenis of verrassende veranderingen in het saldo, neem dan onmiddellijk contact met ons op.
Als u een klacht wilt indienen over de manier waarop wij met uw persoonsgegevens omgaan, kunt u contact met ons team Gegevensbescherming.
Als u niet tevreden bent met ons antwoord of als u van mening bent dat wij uw persoonlijke gegevens niet in overeenstemming met de wet verwerken, kunt u een klacht indienen bij onze belangrijkste gegevensbeschermingsautoriteit, het Bureau van de Information and Data Protection Commissioner (IDPC) of Autoriteit Persoonsgegevens.